MY DIARY My Life Me

Tuesday, January 8

Aku rindu 1st ex boyfie aku . mana dia sekarang ney ?
napa dy tnggalkan aku ? napa aku kenal dia berapa tahun yang dulu ?
kenapa aku tak kenal dia sekarang ? dia sporting gila . tapi dia jealous jea .
dia kuat merajuk , dia sangat pandai amek hati aku . Dulu time aku nak tidur , always menyanyi kat aku lagu.
Aku rindu saat tu . Tapi now , bila dah dapat laki macam tu , nama pown sama . aku sia-2 kan diri aku .
aku nak kesilapan dulu berlaku lagi .
Ya Allah ,  Jangan lha ad ap2 konflik antara aku dengan Haziq Farhan lagi , Aku tak sanggup hilang dia . aku nak dia lagi , aku perlukan dia lagi . Kau bukakanlah hati dia untuk aku kembali .Aku mohon padamu , Kau kabulkanlah doa aku . Amin
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by NeddyClouds